پتروشیمی اروند در جشنواره نوآوری برتر ایرانی دو لوح زرین و دو گواهینامه ملی کسب کرد
شرکت پتروشیمی اروند در «جشنواره نوآوری برتر ایرانی» موفق به کسب دو لوح زرین و دو گواهینامه نوآوری برتر در پی اجرای موفقیتآمیز دو طرح فناورانه شامل «توسعه دانش فنی و بومیسازی روتاری ولو اسکرپردار ویژه مواد چسبنده» و «بومیسازی پمپهای ساید چنل» شد.
توزیع ۴ هزار بسته لوازمالتحریر میان دانشآموزان کمبرخوردار توسط پتروشیمی اروند
در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی، شرکت پتروشیمی اروند ۴ هزار بسته لوازمالتحریر و کیف مدرسه را میان دانشآموزان کمبرخوردار در شهرستانهای بندرماهشهر، بندرامام خمینی(ره) و شادگان توزیع کرد.
گام راهبردی «اروند» در خودکفایی تجهیزات ایمنی؛
بومیسازی موفق تقویتکننده داخلی اینترکام در پتروشیمی اروند
برای نخستین بار در کشور تجهیز تقویتکننده داخلی اینترکام (25DVX02) با نقش کلیدی در برقراری ارتباط سریع میان پرسنل سایت و اتاق کنترل، بهطور کامل در داخل کشور طراحی و ساخته شد.
محمد شریعتمداری از دلایل کسب رتبه تاریخی هلدینگ خلیجفارس در ردهبندی معتبر جهانی ICIS میگوید
شرکت صنایع پتروشیمی خلیجفارس در این ردهبندی با جهش شش پلهای نسبت به سال گذشته، برای اولین بار توانست رتبه دوازدهم را در بین شرکتهای برتر شیمیایی جهان کسب کند.
بهترین رتبه تاریخ هلدینگ خلیج فارس در میان شرکتهای پتروشیمی جهان/ رتبه دوازدهم ICIS به غول پتروشیمی ایران رسید
با اعلام جدیدترین رتبهبندی شرکتهای پتروشیمی جهان در سال ۲۰۲۵، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با صعود ۶ پلهای نسبت به رتبهبندی قبلی، در رتبه ۱۲ جهانی قرار گرفت.
پدیدهای به نام قاچاق محصولات پتروشیمی
صنعت پتروشیمی ایران، بهعنوان یکی از مهمترین موتورهای رشد اقتصادی کشور، نقشی اساسی در تأمین نیاز داخلی و همچنین ایجاد درآمدهای ارزی ایفا میکند. این صنعت علاوه بر صادرات محصولات، با تأمین خوراک صنایع پاییندستی، میلیونها فرصت شغلی ایجاد کرده است.
رضایت ۸۹.۳ درصدی جامعه از پتروشیمی اروند؛
تعامل مؤثر، تصویر مثبت و مسئولیتپذیری اجتماعی
در تازهترین نظرسنجی جامعه که با مشارکت ۴۲ نهاد عمومی، حاکمیتی، مردمنهاد و شرکتهای پتروشیمی همجوار انجام شد، شرکت پتروشیمی اروند موفق شد رضایت چشمگیر ۸۹.۳ درصدی جامعه پیرامونی را به دست آورد. این نظرسنجی با هدف سنجش میزان رضایتمندی از عملکرد سازمان در سه محور اصلی ارتباطات مدیریتی، مراودات سازمانی و تصویر سازمانی طراحی شده بود و نتایج آن جایگاه قابلتوجه پتروشیمی اروند در ذهنیت عمومی و تعاملات منطقهای را تأیید میکند.