تأکید بر همافزایی صنعت و مشتریان در هشتمین همایش پتروشیمی اروند؛
تقدیر مشتریان و مدیران انجمنهای صنعتی از مدیریت پتروشیمی اروند

هشتمین همایش ارتباط با مشتریان شرکت پتروشیمی اروند سهشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ در سالن مروارید ساختمان خلیج فارس برگزار شد و طی آن جمعی از مدیران و مشتریان این شرکت به بیان دیدگاهها و مطالبات خود پرداختند.
عباسی: تنوع گریدها متناسب با نیاز بازار و محدودیتهای فنی
مهندس عباسی، مدیر مجتمع پتروشیمی اروند، با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) در سخنان خود اظهار داشت: «باعث افتخار است در هشتمین همایش مشتریان در کنار شما هستیم. خوشبختانه در حوزه فنی و کیفیت گریدها نکتهای منفی مطرح نشده است. البته به دلیل محدودیتهای فنی در کولینگتاور، امکان تولید همه گریدها در تابستان فراهم نشد، اما با پایان فصل گرم، تمامی گریدهای مورد نیاز بازار تولید و عرضه خواهد شد.»
وی افزود: «پتروشیمی اروند با توجه به ظرفیت بالای تولید باید تابع قوانین و مقررات باشد. در حوزه EPVC نیز گریدهای متنوعی بنا به درخواست مشتریان تولید شد، اما در شرایط فعلی، به دلیل نبود تقاضای کافی و محدودیتهای صادراتی ناشی از عوارض، عرضه آنها متوقف شده است. با این حال، ما همیشه آماده میزبانی از مشتریان در مجموعه هستیم.»
سلیمی: مشتریان، پیشقراولان اقتصاد کشورند
مهندس سلیمی، عضو هیأتمدیره پتروشیمی اروند، نیز در این همایش گفت: «خوشحالیم و خدا را شاکریم که توفیق یافتیم در خدمت پیشقراولان اقتصاد کشور باشیم. تمام هم و غم ما این است که ارتباط با مشتریان تقویت شود و در کنار شما مسیر تولید ملی را هموارتر سازیم.»
قدردانی مشتریان از مدیریت پتروشیمی اروند
در ادامه، نمایندگان مشتریان نیز با بیان دیدگاههای خود، پتروشیمی اروند را پیشقدم در صنعت پتروشیمی و ارتباط مستقیم با مشتریان توصیف کردند. یکی از فعالان صنعتی و مسئول انجمن صنفی حاضر در همایش گفت: «بهعنوان یک صنعتگر، از ابتکارات و تعاملات پتروشیمی اروند تشکر میکنم. این ارتباط بیواسطه، الگویی ارزشمند برای سایر شرکتها است.»
حسینی: تولید در خصولتیها سختتر از بخش خصوصی
مهندس حسینی، دیگر عضو هیأتمدیره پتروشیمی اروند، با اشاره به چالشهای مدیریتی صنایع پتروشیمی گفت: «این روزها تولید کاری بسیار دشوار است، بهویژه برای بخش خصوصی. اما در شرکتهای خصولتی مانند اروند، شرایط به مراتب پیچیدهتر است زیرا علاوه بر سهامداری، نهادهای دولتی و نظارتی متعدد بر کوچکترین مسائل ورود میکنند و تصمیمگیریها را دشوارتر میسازند.»
وی تأکید کرد: «با وجود این شرایط، مدیران اروند نگاه خود را بیش از پیش به سمت منافع مشتریان و بخش خصوصی معطوف کردهاند. برخی مشکلات البته ماهیت کلان داشته و از سطح مدیریت مجتمع یا حتی هلدینگ نیز فراتر است.»

نظر دهید